Tuesday 4 October 2011

terima lah aku .

sekarang ini ,hidup aku penuh dengan kesengsaraan ,keperitan .semua itu aku tanggung sorng2 diri .
sudah dua hari aku menangis . sekarang ini aku rasa ingin sangat lari dari dunia ini , sebab aku dah tak tahan tanggung masalah . kenapa aku diberikan ujian seberat ini .adakah ada hikmah sebaliknya .ataupun memberikan balasan kepada aku yang jahat nih ? tiap2 hari aku tak pernah dapt dihargai oleh sesiapa pun . sedih sangat . lagi-lagi aku tengah sakit ini . dahlah penderitaan aku , aku tanggung sorang2 ,skrng ini aku sakit pun tnggung sorng .then  masalah keluarga , maslah peribadi . penat aku nk tanggung semua tu . tak pernah aku dapat hidup dengan tenang . Ya Allah , berikanlah hambamu ini kekuatan utntuk menghadapi ujian yangMU berikan kepadaku,jgn jadikan aku seorng yang berputus asa . maafkan aku jika aku berkasar dengan ibubapa ku .maafkan semua kesalahan aku .bimbingkan aku dijalan yang benar . jadikan aku seorang hambuMU yang dikasihi .penuhkankan dalam hatiku ini dengan limpahan kasih sayang ,kesabaran dan keredaan Ya Allah .amin .

No comments:

Post a Comment

Pink Double Sketch Heart