Thursday 1 December 2011

STUPID !

Aku cuba jadi yang  terbaik , tetapi ada sahaja penghalangnya . Hidup aku menjadi gentar , takut dengan kesilapann yang telah aku lakukan . Aku suka take risk  yg tak mungkin aku mampu menghadapinya . Aku tak salahkan sesiapa dalam hal begini kerna  mungkin ini yg telah ditentukan jalan oleh ALLAH S.W.T untuk aku lebih berfikiran matang dalam hal begini . Aku hanya hamba yang lemah . Aku takut sekali apabila dimarahi dan diberikan amaran yg begitu tegas oleh ibubapaku , Kerna   Aku selalu menipu atau menyembunyikan kebenaran yang sebenarnya . Kesilapan percaturan hidup aku dan kesalahan aku yang memakan aku sampai aku menjadi bergini , sekali lagi perkara ini samasekali tidak ada mengena dengan sapa2 ,. 

No comments:

Post a Comment

Pink Double Sketch Heart